Sunday 5 November 2017

Opcje trading systems reviews


QQQ Opcje i SPY Opcje Trading System. Uncovered Opcje Trading System. What można expect. December 2018 r. Odbicia odbijają się na rynku niedźwiedzia. Sierpień 2017 r. 6 sygnałów - 6 zwycięzców. Feb.20 2017 r. 9 sygnałów w miesiącu - wszyscy zwycięzcy. January 2017 Best month od lutego 2017.September 2017 Najlepszy miesiąc w 2017.Based na premię otrzymane dla opcji sprzedaży krótki i na rzeczywistych obrotach auto-handlu przez głównych brokerów. Spółką naszego systemu handlowego. Zapewniamy wszystko, co jest potrzebne Nazwa Instrumentu Bazowego Security, Strike Ceny, daty wygaśnięcia, ceny biletów wstępu i wyjścia Kliknij tutaj, aby zobaczyć przykład naszych sygnałów. Wiodący magazyn - Working Money - właśnie wydał artykuł na temat usług sygnalizacyjnych NOS Uncovered Options Signals Service. W krótkim czasie nowe NOS usługi zostały zaakceptowane nie tylko przez szeroką gamę podmiotów gospodarczych, ale również dla mediów. Zgodnie z podejściem opartym na dochodach w systemie, wycofania od grudnia 2004 r. były niewiele między przykładami pisanie było tylko jeden utratę handlu w 2006 roku. Jeśli nie jesteś chciwy z zysków, system zorientowany na dochody, taki jak ten, może być skuteczny dla każdego poziomu przedsiębiorcy. Pieniądze w pracy - niezależny przegląd opcji nieopublikowanych Sygnały i technologia zastrzeżona przez MarketVolume magazyn Barrons. produkt jest skuteczny, ponieważ opiera się na technologii wolumetrycznej i przewidywaniu trendów. Podczas wakacji można skorzystać z systemu automatycznego handlu lub doradztwa, którego sygnały kupna są zamieniane na zamówienia online. Jest to łatwiejsze w handlu, słońce. Dlaczego doświadczeni inwestorzy byliby zainteresowani sprzedażą opcji krótkich. Sprzedawcy produktów spoza sprzedaży mają więcej możliwości zarobkowania niż kupujący opcji Pamiętaj, że czas erozji to opcja sprzedawcy s sojusznika Zgodnie z ogólną zasadą, sprzedawcy opcji mogą zyskać. Jeśli rynek idzie w przewidywanym kierunku. Jeśli rynek porusza się na boki. Nawet jeśli podstawowe zabezpieczenie nieco przesuwa się w kierunku krótkiej pozycji, sprzedaż krótkich opcji może przynieść zyski z powodu erozji opcji o wartości czasu. Jedna pojedyncza wygrana handel mógłby płacić za członkostwo na nadchodzące lata. WYRAŻENIE NINIEJSZE INFORMACJE PRZEZNACZONE DO TYTUŁU WYKORZYSTANIA EDUKACYJNEGO I NIE KONSTYTUCJI JAKICHKOLWIEK RYZYKA FINANSOWEGO RYZYKA ZAANGAŻOWANA W WSZYSTKICH STYLACH ES ZARZąDZANIA PIENIĘŻNEGO Handel niewykorzystanymi transakcjami wiąże się z większym ryzykiem niż transakcje giełdowe Musisz bezwzględnie podejmować własne decyzje, zanim przystąpi do jakichkolwiek informacji uzyskanych z tej strony. Wyniki powrotu na stronie internetowej są oparte na premii otrzymanej za krótkie i krótkoterminowe opcje sprzedaży nie odzwierciedlaj marży Zaleca się skontaktować się z brokerem w sprawie wymogów dotyczących depozytu zabezpieczającego przed nieobjętymi transakcjami przed użyciem jakichkolwiek informacji na tej stronie Użyj naszego Kalkulatora handlowego, aby przeliczyć nasze dotychczasowe wyniki w odniesieniu do wymagań dotyczących marży, prowizji maklerskich i innych kosztów związanych z transakcjami w przeszłości skuteczność nie wskazuje na przyszłe wyniki. Dołącz do Tygodniowych opcji handlowych. Ostatecznie jest to sprawdzony system handlowy dla tygodniowych opcji, które konsekwentnie zapewniają wyniki. System zidentyfikował optymalne, duże prawdopodobieństwo handlu setups. Trade tylko 2 dni w tygodniu. Biuilt w zarządzaniu pieniędzmi. Easy do wykonywania transakcji handlowych. Podczas trendu lub rynków powiązanych z rynkami. Nie dodatkowy softwar e, wykresy lub cokolwiek innego kupić. Korzystaj z zalet systemu. Sprawdzony, opatentowany system handlu opcjami tygodniowego, oparty jest na systemie handlu opcjami, działa tylko dwa razy w tygodniu. Jeśli warunki są optymalne, a system daje sygnał do handlu, rozpoczyna się pozycja spreadu kredytowego tygodniowe opcje, które wygasną w ciągu najbliższych dni Te zawody mają potencjał, aby osiągnąć gdziekolwiek od 5 i więcej tygodniowych zwrotów. System został zaprojektowany, aby pomóc przedsiębiorcom podejmować jasne i pewne decyzje Każda część strategii handlowej została wypróbowana i przetestowana Z pozycji do automatycznego wyjścia, system dąży do wyraźnego przecięcia ścieżki do potencjalnych transakcji wygradzanych. Co to jest System i co można zrobić dla Ciebie. System jest zastrzeżonym zestawem reguł handlowych, które zostały przetestowane i sprawdzone z czasem w celu zapewnienia konsekwentne wyniki System uwzględnia wiele różnych aspektów przed sygnalizacją handlu, w tym: Zmienność rynku. Market Sentiment. Probability Winning. Plus kilka kluczowych elementów możemy tylko r uchyla się naszym członkom. Kiedy podano sygnał, nasi pracownicy identyfikują właściwy handel na podstawie Zasad Systemowych Następnie dzielimy się tym handlem z naszymi członkami. Wygenerowane transakcje to proste transakcje rozpowszechniania kredytu Te transakcje mają duże prawdopodobieństwo pracy, ograniczone ryzyko i są łatwe zrozumieć i wykonać. Nie są to transakcje, które zrobią 100 lub więcej Są to zawody, które przynoszą spójne, tygodniowe przychody Nie chcemy trafić do wielkiego slamu na księżyc Chcemy singli i podwoić. Utrata będzie strata To jest nieuniknione System ma kilka zabezpieczeń, aby zmniejszyć straty do minimum. Myślimy, że zgodzisz się, że nasz Track Record mówi samo za siebie. Zarejestrowając się na nasz serwis otrzymasz wszystkie oferty ujawnione przez System. Unlimited dostęp do naszego obszaru tylko dla członków. Nieograniczony dostęp do poczty e-mail dla naszych handlowców, jeśli masz pytania. Aktualizacje miesięczne100. Gwarancja zwrotu pieniędzy. Jesteśmy tak pewni naszego systemu, jeśli w pierwszym miesiącu członkostwa zagubisz się, z przyjemnością zwrócimy mi pieniądze opłata za zwłokę. Jest to zdecydowanie najlepszy system, jaki kiedykolwiek korzystałem, a ja spędziłem kilka tysięcy dolarów na innych. Witamy w systemie handlu opcjami. Dobry moment, aby rozpocząć naukę, jak robić regularne zyski poprzez opcje handlu bardzo ciekawy artykuł bezpłatnego przedsiębiorcy o pomyślnym handlu kontraktami terminowymi na towary lub opcje na akcje, napisany przez jednego z członków naszego klubu handlowego, o niesamowitej strategii handlu opcjami, która ma potencjał do osiągnięcia co najmniej 90 zwycięskich transakcji Nazwisko Opcje System obrotu może pomóc Osiągnij sukces w handlu opcje tutaj, aby pomóc handlowcom osiągnąć zyski Brak możliwości wyboru jest oczywiście figurą mowy i trochę misnomer też w tym 90 nie jest równe 100 oznacza brak przegranych transakcji, a będziesz mieć kilka opcji utraty handlu od czasu do czasu. Jednak jestem pewien, że rozumiesz, że zawsze będą straty, ale ponieważ większość przedsiębiorców ma szczęście uzyskać nawet 50 zwycięstw Możliwość osiągnięcia aż 90 zwycięskich zawodów prawie wydaje się, że nie tracisz transakcji na wszystkich typowych inwestorów akcjami i opcjami Dodatkowo, przy prawidłowym użyciu i realizacji naszego sposobu kupowania opcji możliwe jest osiągnięcie kilku kolejnych zysków handlowych przed spotkaniem z utratą handlu. Zapytaj o domenę Imię. I niedawno przeczytałem 90 opcji wygaśnie bezwartościowe io tym samym odsetku nabywców opcji tracą opcje handlu pieniędzmi To przypadkowo odpowiada około 90 towaru handlujących kontraktami terminowymi, którzy również tracą towary handlowe na pieniądze i popularną walutową walutę na rynku forex czuję, że Najłatwiejszy sposób, aby przeciętny przedsiębiorca dołączył do szeregu zwycięzców jest sprzedaż opcji, krótkich streszczeń i połączeń Korzystanie z dobrych opcji-Trading-System byłoby idealnym Kliknij teraz na Trading Tip of Day. If 90 opcji końców bezwartościowych, można by oczekiwać, czy opcje są sprzedawane, a krótkie pozycje opcji są utrzymywane do najbliższej daty ważności, należy pobrać prawie całą premię na około 90 transakcje opcyjne Cóż, są fenomenalne statystyki Ale opierając się na moim osobistym doświadczeniu, rzadko zdarza się, że kiedykolwiek biorę stratę w przypadku opcji sprzedających pieniądze. Nigdy nie ma pewności, ale z wykorzystaniem starannie zaplanowanej strategii handlowej, która kontrakty na praktycznie każdą ewentualność, myślę, że istnieje sposób wymyślić plan sprzedaży opcji, że jeśli zostanie prawidłowo zaimplementowany, przyniesie wyniki znacznie lepsze niż 90 zwycięskich transakcji Pracuję ciężko, aby spróbować udoskonalić moje metody handlowe, aby spróbować osiągnąć this. Let mnie ujawnić pewne informacje w tle, a następnie opisać to, co widzę jako złotą szansę rozwijania informacji tło jest bardzo ważne, ponieważ istnieje wiele pułapek, których należy unikać, aby odnieść sukces w handlu. Ciągle dodaję do mojej wiedzy każdy kiedy wprowadzam handel, piszę, że podobnie myślący handlowcy mogą się ze mną skontaktować i możemy się nauczyć razem. Kilka lat temu musiałem tylko spojrzeć na własne konto handlowe, aby zakończyć próbę osiągnięcia zysku z bu ying commodity kontrakty futures to szorstka droga, którą podróżowałem Ciągle traciło To wtedy myślałem, że powinienem robić nago i zająć się sprzedażą Postanowiłem wypróbować nowe podejście. Teraz, za każdym razem czułem, że powinienem kupić opcję call ponieważ pomyślałem, że rynek będzie podnosił się, zamiast tego chciałbym sprzedać kupę Zamiast kupować kieliszek, kiedy poczułem, że rynek się opadał, chciałbym sprzedać połączenie Moje wyniki natychmiast i dosyć radykalnie poprawiłam. Miałem dużo nauczyć, i ciągle stracił pieniądze, ponieważ łączyłem kontrakty futures na towary, aby robić pisemne pisanie, kiedy rynek futures będzie się przeciwko mnie. Kiedy tylko zakwalifikowałam się przez długie kontrakty futures, często rynek natychmiast spadł, a straty na kontrakcie futures przekroczyła zysk z upadku opcji premium. I był ogólny zwycięzca w opcjach, które sprzedałem, ale straciłem dużo pieniędzy na kontrakty kontraktów terminowych kupionych jako środek defensywny w celu ochrony opcji, które rzadko n eded protection. Today tylko łączyć kontrakty futures z moją opcją pisanie, w bardzo ograniczonych, specjalnych okolicznościach, a ja w pobliżu całkowicie zrównoważyć liczbę umów, aby stać się to, co nazywają delta neutralne. Jedna z tajemnic handlowych znalazłem jest sprzedaż opcji które są mniej bogate w sensie dalej z pieniędzy No cóż, po kilku latach wstąpiłem do biblioteki i zacząłem robić badania, ręcznie testując kilka strategii, które natychmiast zauważyłem, że na pewno coś tam jest Ale robienie testów ręcznie stało się tak żmudne i hipotetycznie dałem to i wróciłem do dnia handlowego. Rok temu zacząłem intensywnie studiować rynki, aby spróbować znaleźć zwycięską strategię Moje badania ujawniły, że opcje sprzedaży miały kilka zalet Po prostu uwielbiam zarabiać z przodu z natychmiastowym zyskiem dzień, w którym sprzedaję opcję, a następnie moje zadanie polega na próbie utrzymania jak największej ilości pieniędzy. Ponadto sprzedaż opcjonalna pozwala na robienie planów na dużą skalę i nie wymaga blisko dużo kontroli i bliskiej uwagi jako kupna i sprzedaży kontraktów terminowych i handlu opcjami jest znacznie bardziej wybaczający zrobiłem najbardziej głupich błędów przy zatrudnianiu moich strategii opcyjnych i jakoś w stanie zarobić netto. opcje z rozkładem czasu pracy na moją korzyść, facet próbuje kupić opcje i walczyć z rozkładem czasu jest w prawdziwym kłopocie Sprzedawca opcji jest jak dom hazardu Musi być dobrze kapitalizowany i chętny do małych, wolnych zysków Ale te zyski dodaję. W poszukiwaniu idealnej strategii zacząłem od założenia, że ​​chciałbym rynku, który spędził dużo czasu na bokach lubię handlować żywymi wariantami bydła, ponieważ gdy rynek się sprzedaje, zazwyczaj sprężyny. Jest dobre podstawy wsparcie ze strony przedsiębiorców zawsze dawało długi bydło, wykorzystując zacofanie, które często występuje na tym rynku i ogólnie wzmagające się nastawienie na ceny bydła Ruchy w górę rzadko są prosto z dużą ilością podłoża i wypełnianie cen. Istnieją rytmy i cykle, a poziomy wsparcia i oporu są jasno zdefiniowane. Istnieje niewiele fałszywych rozbiciu, ponieważ zazwyczaj następuje naruszenie poziomu wsparcia lub oporu. Bydło opcji, ale informacje są ogólne zastosowanie również do innych rynków. Pozwól mi zacząć od ustalenia warunków rynkowych mojej osobistej metody handlu opcjami Możesz być w stanie nauczyć się czegoś od tego, że sprawi, że lepiej handlowca Chciałbym usłyszeć niektóre sugestie, które pomogłyby mi poprawić moje metody handlowe, niebo wie, że jest dużo miejsca na poprawę handlu. Kiedy sprzedałem pierwotnie wykryte połączenia i odkryłem stany, zacząłem sprzedawać połączenie i stawkę taką samą ceną strajku, znaną jako krótka pozycja straddle I przejęcia przeciwnej strony zawodów, którzy kupili put i wezwanie, czekając na gwałtowną reakcję mam nadzieję, że rynek poszedł spać Aby pomóc to przyspieszyć, ja zdecydowałem się sprzedawać rynki sypialne, które nie były gdzie indziej. Nie zdawałem sobie sprawy z tego, że z martwym rynkiem, zmienność była niska, a więc opcja premii, jaką dostałem z tytułu sprzedaży, była przy niższych cenach. Gdy rynek w końcu wybuchł, wartości obu wzrosła liczba i rozmowy. Wzrost niestabilności mnie zabił, gdy byłem zwalniający zmienność na dole, gdy nie było miejsca na dalszy spadek. Dlatego, aby dobrze sprzedawać opcje, które zawsze powodują zwarczenie zmienności, dlatego ważne jest, aby sprzedać bezpośrednio po silnym przeniósł się. Po tym, jak rynek towarowych kontraktów terminowych się rozwija, kilka dni premie premiowe są rozbudowywane i to jest doskonały czas na sprzedaż Chciałbym sprzedać bezpośrednio na tę siłę rynkową Kiedy rynki spadają lubię sprzedawać, sprzedaje się bezpośrednio do tego mocno wzrasta premia za premie. W grudniu Bydło żywe ma zasięg obrotu od 72,00 do 78 00. Przypuśćmy, że rynek znajduje się w środku, powiedzmy na 75 00. Jeśli rynek wzrośnie do górny koniec zakresu handlowego, a następnie sprzedaje połączenia niezwyciężone, a następnie rynek wycofuje się na dno zakresu i sprzedaje się pieniądze, jeśli rynek powróci do środka , można mieć bardzo szeroki wachlarz cen, gdzie zapewniony jest zysk. Lubię sprzedawać pierwsze połączenia, ponieważ uważam, że sprzedaż stawia bardziej skomplikowane. Jest to spowodowane faktem, że rynki finansowe spadają znacznie szybciej niż idą, około 3 razy szybciej Myślę, że. Czekając na wiec, zanim sprzedam połączenia, zyskuję na tym, że istnieje więcej nabywców połączeń, gdy rynek rośnie, niż kiedy spadnie Sprzedaż na siłę pozwala sprzedawać handlowcom, a nie lokalnych animatorom rynku , którzy praktycznie kontrolują pory, gdy płynność jest niska. Chcesz też sprzedać się w siłę, ponieważ gdy rynek się zbliża, opcja premium zanika bardzo szybko, ponieważ kupujący telefonów starają się szybko zyskać w tym samym czasie, gdy próbujesz zainicjować krótki handel Zlecenie nierównowagi i tylko nakaz rynkowy jest wypełniony, a to może być kilka minut później w bardzo niekorzystnej cenie Lepiej sprzedać trochę wcześniej, a nie późno. Tak samo dotyczy zakupów, chcesz sprzedać w słabną cenę, gdy składki premiowe są najwyższe To odchodzi do krótkiej lotności Chciałbyś być lwa sabotażem, kładąc dłonie wokół szczęk dzikiego, okrutnego lwa, sprzedając opcje, gdy wciąż słyszysz huk Kiedy rzeczy są ciche premie znikną Fidelity to Twoja ocena firma za wszystkie usługi oceny Twoje źródło certyfikowanych ocen Wszystkie nieruchomości, pojazdy, łodzie, samoloty, maszyny i urządzenia. Zadzwonię do tych opcji niedźwiedzie do spania Niech spanie nie spanie Jeśli będziesz obudzony, zgrają cię z obu stron, i wzywa zarabiać na zyski Gdy rynek jest ograniczony w górę, to najlepszy czas na sprzedaż połączeń stawia, ponieważ premia opcji nadal rośnie. Ci, którzy aktywnie handlują lub pragną dowiedzieć się, jak o handel na rynkach finansowych i futures, jest wiele innych rzeczy poza rynkami, na których powinieneś się podążać. Ale myślę, że moja większa wiadomość dotyczy tych, którzy znajdują się na rynkach terminowych, bez względu na to czy handlujesz nimi, czy nie, futures rynki mają znaczący wpływ na to, co dzieje się na innych rynkach finansowych, w tym forex, walut, opcji i zasobów To dlatego warto zanurzyć każdy kawałek dobrej wiedzy handlowej, jak gąbka w dążeniu do wyraźnego zobaczenia większego obrazu Click - tutaj bezpłatna usługa ezine do wymiany wiedzy Zacznij od nauki w zaciszu własnego domu, w harmonogramie, bez żadnych kosztów dzisiaj kliknij tutaj TERAZ, aby skorzystać z tej oferty handlowej ezine. Następnego dnia premia opcji zmniejsza się, praktycznie gwarantując zysk Często zakup paniki opcji powoduje wysokie w ciągu dnia zablokowanego ruchu granicznego i jeśli czas to dobrze, robisz miły zysk, nawet tego pierwszego dnia z rynku wciąż zablokowany limit. I znalazłem th przy sprzedaży opcji w ostatniej godzinie dnia handlowego działa najlepiej dla mnie Podmioty oferujące opcjonalne, następnego dnia czekać, próbując dowiedzieć się, w jaki sposób rynek idzie i często nie handlu przez kilka minut po otwarciu rynku Otwieranie cen jest zazwyczaj bardzo słabi. Również często tracą czas na rynku, co daje im wymówkę, aby napełnić cię po niższej cenie niż teoretycznie zasługujesz lub wcale nie. Z drugiej strony wierzę, że ktoś jest tam, aby spróbować rynki są uporządkowane, w związku z czym istnieje większa wiarygodność w wypełnianiu opcji przez mieszkańców na koniec dnia, ponieważ ceny zostaną wydrukowane w gazetach, a ceny handlowe muszą być w przybliżeniu zgodne z szacowanymi wartościami opcji. Napełnienia muszą być w parku piłkę na koniec dnia, podczas gdy w ciągu dnia rynek opcji ma swobodę obrotu wszędzie tam, gdzie tylko jest moja teoria. Lubię opcje sprzedaży 7 lub 8 tygodni przed upływem terminu, aby zmaksymalizować czas upływu premii i spróbować dostać około 1 do 2 tygodni przed wygaśnięciem. Ponieważ opcje wygaśnięcia opcji mięsa i zwierząt gospodarskich często odpowiadają dacie zgonu mięsa, nigdy nie lubię być w końcu, gdy ktoś dowie się o wynikach raportu, a następnie decyduje na koniec dnia, czy skorzystać z opcji, jeśli znajduje się w lub bardzo blisko pieniędzy. Natychmiast wygaśnięcie, zmienność może rzeczywiście wzrosnąć, a nie zmniejszyć Kiedy odzyskam około 2 trzecich premii opcji szukam miejsca do biorą zyski Wiele razy doprowadziło to do różnicy między zyskiem a utratą handlu. Wiele razy na targach i strajkach są prawie bezwartościowe biorę moje zyski, a następnie rynek bierze kilka ograniczeń, a te stawia się teraz warte lub więcej niż zapłaciłem za nie Ale nie muszę się martwić, jak już zarobiłem. Przewidywałem niewłaściwy kierunek wiele razy, ale ponieważ mogłem zarobić zyski lub niewielką stratę podczas korekty, mogę wydostać się z losi pozycja w dobrej kondycji i opcje wygrywające więcej niż nadrobić straty. Jak opisałem krótko powyżej, lubię sprzedawać połączenia i stawia w różnych cenach strajkujących To nazywa się krótkim uduszeniem, na którym stoję, czyniąc to z jednej strony drugi, w zależności od warunków rynkowych, moje nastawienie do miejsca, w którym myślę, że rynek jest na czele, a także kilka innych czynników, o których wspomniałem. Wspomniałem już, jak zazwyczaj lubię sprzedawać połączenia po rajdach przeciwdziałających tendencji, a następnie sprzedawać stany Jeśli na z drugiej strony uważasz, że bydło będzie trenować wkrótce i nie przejmuj się długo na rynku, możesz sprzedawać stery i skutecznie uzyskać niższą cenę, niż byś się równa otrzymanej premii. Co by się zdarzyło, gdyby rynek trended silnie niższe i put został wykonany Jeśli jednak rynek odwrócił się i poszedł w górę, put będzie stracić wartość i chociaż nie zostało wykonane, zarabiać w ten sposób i to wszystko, co ma znaczenie. Trader Trading Trading, Do a Search lub Zapytanie stron internetowych przez Going-Here. Sezon jesieni to dobry moment w roku, aby rozważyć sprzedaż kwietnia wprowadzone opcje, aby zobaczyć słabość, ponieważ nie chciałbym długo długi kontrakt w kwietniu, jeśli tendencje na rynku będą niższe, a opcja jest wykonywana Z drugiej strony z drugiej strony rozdrobnienie jest ograniczone w kwietniu ze względu na fakt, że miesiące kwietniowe sezonowo wzrosły w ostatnich latach do 80 00 lub więcej w okresie od stycznia do marca lub w kwietniu rajd Wygrasz albo. Dzisiaj, jak piszę to, December Live Cattle options mają 7 tygodni do wygaśnięcia Bydło wzbogaciło się z dołu i bardzo przeterminowane warunki Dzisiaj, grudzień bydło zamknięte w 74 70, bardzo blisko ostatniego huśtawka wysokie tylko około 75 20 Kontrakt powinien zacząć biegać w pewnym oporze. że grudniowy handel odbywa się w październiku, kiedy październik wychodzi z zarządem w przyszłym tygodniu, a grudniowe przejmuje, jest już parę dodatkowych dolarów wyższych niż gotówka. Każda gotówka musi zjednoczyć się na kontrakty terminowe lub futures będą musiały zejdź na dół Wierzę, że futures spadną. Bydło paszowe ma wiele problemów na rynku kasowym, które powinny mieć negatywny wpływ na ceny bydła. Patrzę na boki na możliwie wyższe ceny bydła w pobliżu, a ostatnia przerwa w grudniu, kiedy bydło musi konkurować z Turcją na Święto Dziękczynienia i Bożego Narodzenia. Ta niedbalstwo popytu jest w jednym z najgorszych czasów, kiedy sezonowe liczby rzeźne są w górę Chociaż w tej chwili będę sprzedawać rozmowy telefoniczne, aby zainicjować pozycję Jeśli spóźnimy się na dnie, będę bardzo agresywny sprzedawca grudniowego i późniejszego lutego zakłada, że ​​rynek ponownie przetestuje dno wkrótce, ponieważ spodziewam się, że chcę skutecznie długi rynek przez 1 stycznia 1994 r., dzięki czemu mogę skorzystać z pierwszego rajdu kwartalnego. Jak zarabiać na obrocie na rynkach finansowych Ezine w odniesieniu do wszystkich kwestii związanych z pieniędzmi. Kliknij tutaj, aby uzyskać sposób na zarabianie pieniędzy. Kliknij, aby się dołączyć. Jestem eksperymentując z niektórymi różnymi strategiami handlowymi teraz, więc nie muszę ściśle przestrzegać mojego podstawowego scenariusza. Ale dla czytelników będę przechodził przez suche przebieg tego, co przewiduję w najbliższych tygodniach zachowam liczby w pojedynczych jednostkach, ale osoba posiadająca wystarczający kapitał może podwoić lub trzykrotnie te liczby, podczas gdy bardziej konserwatywni handlowcy mogą obniżyć te pozycje na pół. Na przykład jeśli Dec Live Cattle przekroczyła opór na 74 20, następna opór wynosi około 75 20 i prawdopodobnie zobaczymy tę cenę w poniedziałek jest linią down-trend, która może zawierać umowę już w cenach zamknięcia w dniu dzisiejszym w wysokości 74 70. Co chciałbym zrobić, to sprzedać pakiet dwóch 7600 Dec Live Cattle z dnia dzisiejszego, zamieszczając limit w czasie ostatnia godzina obrotu z anulowaniem zastąpienia na rynku, jeśli nie jestem pewien, że mam napełniony, około 15 minut przed dzisiejszym mocno close. One powinny być w stanie to zrobić w premii około 75 centów lub więcej dziś Tak długo, Dec Bydło nie wychodzi z planszy powyżej 76 75 , Będę w sytuacji zysku, pomniejszając oczywiście prowizję. Niemniej wymagałoby to zamówienia grudniowego na nowy poziom, co jest oczywiście możliwe, ale jest mało prawdopodobne, aby nastąpiło natychmiast z ruchem prostym bez rynku korekta trendów. Opór uperma zacznie mocować powyżej 75 00 Jeśli rynek może się zamknąć w 75 20 lub wyższym, sprzedam dodatkowy pakiet połączeń 2 grudnia 76 z premią 1 00 lub więcej Jeśli rynek nie osiągnie 76 00 I nie zwracaj szczególnej uwagi na premię, którą mogę stracić na papierze, ponieważ moje konto jest na margines. Nie martw się, dopóki nie zaczniesz wchodzić w rachubę, bo zamierzam zachować te opcje blisko czasu ich wygaśnięcia Kiedy rynek sięga 7600, które wątpię w to, ale jeśli tak się stanie, mogłabym podwoić swoją pierwotną pozycję Ponieważ sprzedałem już 4 opcje z ceną strajku 7600, sprzedałbym teraz 4 77 00 połączeń i 4 78 połączeń. cena futures wydaje się skończyć w cenie powiedzieć 76 00, I jestem zaniepokojony tylko czterema oryginalnymi połączeniami strajkowymi, jako że są jedynymi, którzy wchodzą w posiadanie Aby zrównoważyć 4 połączenia, kupiłby się około 2 kontrakty terminowe oparte na delcie około 50, co oznacza, że ​​premia oparta na rozmowach wzrasta 50 centów, gdy cena kontraktu terminowego wzrasta w dolarze Jednak spłonęłam tyle razy, że kupiłem dwa kontrakty futures, aby zrównoważyć to i dostałem stung, że będę kupował tylko teraz, pozostawiając siebie tylko w połowie zrównoważonego Mam dość wyleczyć ten problem kupując wcześniej na przystanku, powiedzmy na 75 25 lub 75 30 stop Kiedy dojdę do rynku 7600 mogę się wycofać z kontraktu na kontrakty futures na 75 30, jeśli rynek zajmie się nurkiem. Nie chcę zbyt wielu kontraktów futures długo , ponieważ chcę nadal poprawiać swoją pozycję, jeśli rynki towarowych kontraktów terminowych wycofują się Co by zrobiłbym, gdyby rynek zaczął się gromadzić przez 76 90 lat, przybliżona rentowność nawet w przypadku 76 połączeń sprzedawanych za 75 centów, a dwa 76 rozmowy sprzedawane za ponad dolara To nie jest eas y pytanie, na które odpowiem Chyba musiałbym powiesić trudne i może powiedzieć trochę modlitwy. Jeśli wystarczająco dużo czasu minie, zanim dotrzemy do tych cen, będę miał czas, aby usunąć niektóre opcje z niewielką lub żadną stratą, zmniejszając ekspozycję i pozwalając sprzedaję coraz wyższe opcje połączeń. Jeśli osiągniemy te poziomy bardzo blisko wygaśnięcia opcji, premie za czas są znacznie obniżone, a 77 połączeń będzie zarabiać, a 76 połączeń sprzedanych za ponad dolar będzie zarabiać, więc będę nadal netto zysku, nawet gdy byłem sprzedaży połączeń i na rynku zachowywał się up. A przenieść się do nowych poziomów na rynku w grudniu umowy bydła byłoby po prostu trudne przerwy nazywam to gorszy scenariusz Wierzę, że rynek znajdzie opór w jakiejkolwiek dziś jest blisko, czy gdzieś powyżej 75 20 i szybko zacznie spadać, stawiając mnie w wielkim kształcie Wtedy, gdy rynek testuje niskie, sprzedam opcje put. If rynku idzie w bok, a szanse na 76 lub 77 wzywa do uzyskania pieniędzy, staje się bardzo odległy, chciałbym sprzedać więcej 76 lub 77 połączeń, upewniając się, że dostaję co najmniej 50 centów premium i mam nadzieję, że 70 centów lub więcej premii za wszelkie opcje sprzedane. Jeśli rynek kontraktów terminowych spadnie, bardziej agresywnie sprzedajesz stawia, jak chcę być długi rynek idzie do nowego roku chcę być długi bydło będzie w lutym, więc pod koniec listopada lub na początku grudnia, rozpocznę sprzedaż lutego stawia na jakiejkolwiek słabości. Może się okazać, że będę musiał przenieść opcje strajku cen i być dalej out-of-the-money, jak mogę sprzedawać opcje, które są zbyt blisko pieniędzy Niektórzy czytelnicy mogą nie być świadomi w najbliższym miesiącu opcji, dziwne centy cen opcji handlu, więc nie ma strajku opcji każdy dolar, a nie większy 2 przyrosty. Uważam, że Wall Street Journal nadal drukuje tylko parzyste strajki, co powoduje, że wielu przedsiębiorców ignoruje nieparzyste uderzenia numerowane i znacząco obniża objętość, otwartą stopę procentową i płynność w handlowcach nieparzystych numerowanych opcji strajku. kurs, o nly czas pokaże, jak to wszystko rozgrywa się Nadal staramy się uczynić tę nową i unikalną metodologię kupna opcji, więc chętnie przyjrzymy się jakiegokolwiek sugestii handlowej czytelnikom o tej strategii handlowej, a także o przesłuchaniu o sposobie sprzedaży opcji Znaleziony pomaga innym w handlu na rynkach finansowych z sukcesem. Uwaga dla inwestorów Uwaga: oferujemy opcje dla handlowców, które oferują opcje Trading Trading Home-Study obejmujące czas testowany przez Donio Options Trading Method. Proszę przejść tutaj, aby zamówić metodologię Options Traders Method for Futures rynki, handel zagranicznymi walutami i handel opcjami na akcje Dziękujemy za. Rekomendowane zasoby dla podmiotów gospodarczych.

No comments:

Post a Comment