Wednesday 1 November 2017

Stock options for mossberg 500


Mossberg 500 Opcje zapasów shotgunów Podczas gdy wróciliśmy omówiliśmy opcje dla różnych zasobów na moim karcie 10-22 Opcje karabinu Tym razem będziemy patrzeć na opcje dla mojego karabinu Mossberga 590 12 Podobnie jak w serii 10-22, seria shotgunów Mossberg 500 bardzo popularny Podobnie jak 10-22 zmiana zapasów jest najłatwiejszą modyfikacją Mój 590 pochodzi z syntetycznych zapasów, ale chciałem mieć uchwyt pistoletowy wraz ze stanem na ramieniu, zawsze czułem, że taktyczne strzały powinny mieć pistolet pozwala na większą kontrolę i pomaga zredukować odczuwalny odbijanie się. Biorąc pod uwagę różne zapasy, są one tanie i źle zaprojektowane tak, aby były bardzo innowacyjne. Mogłeś jechać z zapasem Hogue, które pasowały jak zapasy OEM, ale wykorzystywały słynny materiał Hogue, który jest lepki , to pomaga utrzymać dobry zakup broni. Mają je w zombie zielone, a także pomarańczowe dla LEO mniej niż śmiertelne rundy. Magpul niedawno rozpoczął oferowanie unikalnych zasobów MOE SGA prewencyjne dla strzelb Remington Mossberg Oferują je w czarnej, płaskiej ciemnej pomarańczowej ziemi dla osób z grupy LEO Jakość Magpuls jest doskonała, podobnie jak ich obsługa klienta. Inna opcja to zapas Speedfeed, mają wnęki w listwie, w której znajdują się 2 dodatkowe rundy na każdym strona 4 ogółem Oferują swoje magazyny z lub bez uchwytu pistoletowego Podobnie jak Hogue Magpul oferują je w kolorze pomarańczowym dla tłumu egzekwowania prawa. Shockwave Technologies oferuje uchwyt stylu ptaka, podobnie jak niektóre osoby zmodyfikowały swoje drewno, takie jak nazywają to Raptor. spójrz na ich stronę tutaj inną. Inną opcją jest projekt Bullpup Zazwyczaj obawiam się zapasowych zestawów bullpupów Mossberg rzeczywiście oferował to przez pewien czas jako opcję fabryczną, od tego, co czytałem działają tak samo dobrze, jak standardowy zestaw przedramion - up. Jest to czas, w którym pierwotnie kupiłem dla mojego Mossberga, jest on produkowany przez Black Warrior teraz John Masen. I podobało się to, ale kąt wydawał się i chciałbym mieć folder lub składany zapas, aby pistolet łatwiejsze transport ATI czyni kilka opcji. Tapco oferuje swoje produkty Intrafuse dla firmy Mossberg. Choate nie pozbawi właścicieli firmy Mossberg swoich niekoniecznie estetycznych akcesoriów. Zawsze lubiłem produkty Fab Defense MAKO Group, które mają naprawdę miły wygląd zapasy i przemyślana konstrukcja. Butler Creek tworzy składany uchwyt pistoletowy z użyciem stout, stalowej ramki składanej. Firmahoenix Technologies oferuje również dwa gatunki butów typu M-4 z integralnym uchwytem na broń. Brickhawk oferuje kilka opcji które cechuje ich technologia zmniejszania odchylenia. Zdecydowałem się umieścić ten ostatni, ponieważ był to mój ulubiony system czasów i był to również system zakupiony przez firmę Mesa Tactical, który miał na celu stworzenie adaptera, który pozwoliłby właścicielowi broni strzeleckiej wybrać ich sztangę i przyczepność z oferty M-4 AR-15 Nie jestem pewien, czy pierwsi wymyślili ten pomysł, ale pozostałe adaptery, które widziałem, były plastyczne i tanio wykonane Mesa Tactical wykonane są z aluminium odlewanego z inwestycji są one produkowane w Stanach Zjednoczonych Ten model jest również dostępny w wersji redukującej zrywki, patrz tutaj. Zestaw zawiera uchwyt pistoletowy HORE AR i standardowy stół do składania zapasów AR4. Można jednak zainstalować dowolny zapas i chwyt że pasuje do karabinu platformy AR, oto jeden z nich korzysta z mebli Magpul. Części są luźne w plastikowej torebce. Są to części, które są wyszukane, instalacja jest zadziwiająca, zapewniają dobre instrukcje i narzędzia potrzebne do wykonania zadania Pierwszym krokiem jest zainstalowanie th e adapter za pomocą śruby mocującej i klucza nasadowego Części dobrze pasują. Następnie zainstalowałem bufor tubki sans bufor i sprężynę Przed założeniem gwintu do adaptera zatrzaśnij pierścień zabezpieczający i nakrętkę kluczową, ale tutaj znajduje się na karabincie AR. Instalacja jest taka sama, a gwinty pierścienia blokującego na rurze buforowej z wycięciami zwróconymi do tyłu, pierścień indeksu idzie dalej, wsuwa się, zakładając wypustkę na pierścień szczeliną na spodzie rury buforowej utrzymuje to w przędzeniu. Następnie wkręcaj rurę buforową do adaptera z minimalną ilością 3-4 gwintów, gdy tylko ją znajdzie się na tyle głęboko, a zapas prosto w dół, przesuń pierścień indeksujący do przodu szczeliny na adapterze Dalej dokręć pierścień blokujący ręką, a następnie zsynchronizuj go za pomocą dostarczonego klucza kluczowego. Następna instalacja uchwytu Hoga ze śrubą dostarczoną Kiedy miałem wszystko mocno, mógłbym dostosować długość ściągania i zainstalować QD sling attachment Można zobaczyć na zdjęciu, th e adapter wygląda na prawo do domu. Ostatnim elementem, który dodałem, był podpórka na liny Limbsaver. Zrób jedną z nich, która chwyta większość czołgów AR. Było trochę trudno dostać się, musiałem użyć małego śrubokrętu, aby wyciągnąć gumkę wokół ale kiedyś, pasuje jak rękawiczka To doda nieco cala do LOP. Jeśli nigdy nie próbowałeś produktów Limbsaver, których brakowało W mojej opinii, mają najlepsze pochłaniające materiał pochłaniający tam i ich produkty są produkowane w Stanach Zjednoczonych Sprawdź je tutaj. Joined Wed 30 lipca 2003 4 23 pm Posty 5145 Lokalizacja Brillion, WI. I zgadzam się z Art lizardbreath Wymiary gabarytów na drewnie są znacznie łatwiejsze do dopasowania do siebie niż są na syntetycznym magazynie. I dodatek do skrócenia zapasów, należy również sprawdzić, czy kąt pochylenia utworzony przez tyłek lub wkładkę zwilżającą i żebro - blisko 90 stopni i wysokość górnej części grzebienia Twój policzek jest umieszczony, aby upewnić się, że jest to właściwa odległość poniżej poziomu karabiny s. W przeciwieństwie do strzelców sportowych, strzelcy mają tendencję do stawiania czoła celom bardziej niż strzelcy sportowi. Dlatego zazwyczaj wolą krótsze zapasy. Trochę dłuższy czas potrzebny jest, gdy strzelcy sportowi obracają swoje postawy o 45 stopni w kierunku boku ich mocowania zgodnie z ruchem wskazówek zegara dla praworęcznych strzelców. Author of Stock Fitter s Bible, Second Edition objaśnia wzajemne zależności między formą strzelecką, rozmiarami akcji a rozmiarem i kształtem strzelca s. 1451570384. Zmarł / a poniedziałek, 03 października 2017 11 29 am Posty 41. Dobra, ja haven t zaktualizował mój własny wątek, bo czekam na jakieś rzeczy Ale powiem tutaj, że istnieje Mossberg 12-gauge bantam dostępny Może być opcja dla Ciebie, jeśli nie kupiłeś jeszcze To nie jest styl Super Bantam, ten to standardowe rzeczy z miniaturowymi meblami z drewna Ma 13 LOP z nieco wyższym uchwytem, ​​a także super-duper krótki zasięg nie żartuj, forend jest prawie na odbiorniku, gdy akcje s zamknięte Mamy się jeden siebie Kind of t Ired z dzielenia pojedynczego pistoletu, zwłaszcza w zakresach, które nie pozwalają. Jest to pistolet TOUGH, aby znaleźć podejrzewam, że Mossberg nie ma 12-gauge w ten sposób już zadzwoniłem do nich o zakupie forend i lampy slajdów osobno, i Powiedziano mi, że nie są już dostępne dla 12-gauge Być może trzeba będzie zapłacić opłatę, aby mieć broń wysyłaną lokalnie z internetowej sprzedaży jest ich garstka na sprzedaż w internecie. Biorę to z powrotem, zadzwoniłem do Mossberg, aby upewnić się, że to było dobre info Przedstawiciel rozmawiałem z tym razem mówi, że części są dostępne i dał mi ceny quotes. I próbować wokół lokalnie miałem szczęście, aby znaleźć jeden lokalny sklep, który miał jeden starego magazynu w magazynie Jestem naprawdę podekscytowany widzeniem mebli na tym, ponieważ s siedział tam od lat. Jednak John John napisał. Well, I haven t zaktualizował mój własny wątek, bo czekam na niektóre rzeczy Ale Powiem tu, jest tam Mossberg 12-gauge bantam dostępne Może być opcja dla Ciebie, jeśli nie zakupione jeszcze to nie jest Super Bantam stylu, to jest standardowe rzeczy z miniaturowych mebli z drewna Ma 13 LOP z nieco bardziej wyrównana przyczepność, plus super-duper krótki zasięg nie żartuj, forend jest prawie w odbiorniku, gdy akcje s zamknięte Mamy się jeden ze sobą zmęczony dzieleniem jednego pistoletu, zwłaszcza w zakresach, które nie pozwalają. To jest pistolet TOUGH, aby znaleźć podejrzenia, że ​​Mossberg nie ma wyposażenia 12-gauge w ten sposób zadzwoniłem do nich o zakupie forendy i lampy z osobna, a ja powiedziano mi, że nie są już dostępne dla 12-gauge Być może trzeba będzie zapłacić opłatę, aby mieć broń wysyłaną lokalnie z internetowej sprzedaży jest dobrą ich garstkę na sprzedaż w Internecie. Biorę to z powrotem, zadzwoniłem do Mossberg, aby upewnić się, że to było dobre info Przedstawiciel rozmawiałem z tym razem mówi, że części są dostępne i dał mi ceny quotes. I próbować wokół lokalnie miałem szczęście, aby znaleźć jeden lokalny sklep, który miał jeden starego magazynu w magazynie Jestem naprawdę podekscytowany, aby zobaczyć meble na tym, bo siedział tam od lat. I prawdopodobnie trzeba spróbować shouldering 500 Bantam i zobaczyć, jak to uczucie Didn t mają problem z dotrzeć, gdy cykl regularnie 500 Ale wydawało się, że czas był zbyt długi, aby wygodnie nosić tyłek blisko jednej klatki piersiowej w bardziej taktycznym położeniu. SGA Stock Mossberg 500 590 590A1.Produkt Szczegóły. SGA Stock jest jednomyślnym, konfigurowalnym przez użytkownika dzięki zastosowaniu systemu dystansowego pozwalającego na regulację naciągu, ulepszoną ergonomię chwytania, redukcję odboju, opcjonalne opaski na klatkę piersiową do stosowania z optyką podniesioną sig hts i innych akcesoriów. Mossberg SGA wprowadza projekt Magpul i inżynierię do innej klasycznej amerykańskiej broni palnej Dostępny w kolorze czarnym, płaskim Dark Earth i pomarańczowym, aby dostosować się do tej misji. Zasady administracji eksportowej Kontrolowany produkt. SG Stock Mossberg 500 590 590A1. Masa 1 5 funtów w dwóch ustawionych elementów dystansowych. LOP Zakres regulacjiWidth of Butt, max 1 5 in. Butt-Pad Wymiary 1 5x5 0 in. Related Info. WARNING Przestrzegaj bezpiecznych zasad postępowania z bronią palną przez cały czas Niezastosowanie się do tego może spowodować poważne obrażenia ciała lub śmierć Firma Magpul Industries nie ponosi odpowiedzialności za szkody, śmierć lub uszkodzenie mienia powstałe w wyniku nieprawidłowej instalacji, niewłaściwego używania, nielegalnego używania lub modyfikacji tego produktu. EXPORT UWAGA: Jest to pozycja kontrolowana w celu wywozu przez Export Administration Regulations EAR pod listą kontrolną Commerce CCL Kontrole te przybierają formę przepisów eksportowych i wymogów licencyjnych. W ramach wyraźnego wynagrodzenia za dostawę towarów Magpul, technica l dane i usługi świadczone przez nas, naszych klientów potwierdzają, że eksport, powrotny wywóz lub inny transfer towarów, danych technicznych i usług świadczonych przez Magpul, które naruszają prawo USA są zabronione Klienci nabywający kontrolowane towary , dane techniczne i usługi firmy Magpul są odpowiedzialne za uzyskanie niezbędnego zezwolenia przez rząd lub inne władze wymagane w celu zapewnienia przestrzegania obowiązujących przepisów eksportowych. Aby uzyskać więcej informacji, patrz Magpul Shipping and Returns FAQ.

No comments:

Post a Comment